×
MENU

Reklamace & Údržba Koloběžek

Při nákupu koloběžky na SkatePro máte při zpozorování závady záruku 24 měsíců na Váš produkt.

Pokud se defekt objeví v prvních 6 měsících, budeme předpokládat, že produkt byl již defektní při obdržení objednávky a SkatePro se pokusí až 3x defekt opravit. Při následném výskytu závady bude zahájena refundace nebo výměna, pokud předchozí opravy nebudou úspěšné. Na opotřebení a špatné používání se reklamace nevztahuje.

Pokud je produkt starý mezi 6 a 24 měsíci, musí zákazník SkatePro prokázat, že se defekt neobjevil z důvodu špatného použití nebo zanedbání údržby.

Zákazník musí nahlásit závady co nejdříve to půjde, pokud si přejí uplatnit reklamaci. Pokud obdržíte produkt se závadou, nejprve kontaktujte SkatePro, nepoužívejte produkt!

Reklamovat produkt znamená, že produkt má závadu, kterou si nepřejete a chteli byste závadu odstranit.

Právo na reklamaci zaniká, pokud produkt jeví známky špatného používání, špatného zacházení a nebo nebyl udržován podle instrukcí v manuálu a nebo zde byly provedeny konstrukční úpravy produktu.

Koloběžky, Údržba a Reklamace

Koloběžka se skládá z různých kovových součástí, které jsou sešroubované, svařené nebo spojené namazanými ložisky a hlavovými složeními. To znamená, že koloběžka je citlivé mechanické zařízení. Všechny součásti vyžadují údržbu jako je tomu u běžného kola.

Všechny šrouby, matky a hlavová složení musí být před použitím utaženy. Pokaždé. Podívejte se do svého manuálu na detaily.

Životnost koloběžky se podstatně zkrátí, pokud necháte koloběžku venku nebo ve vlhkém prostředí, nebo děláním triků a zanedbáváním údržby.

Naše záruka 24 měsíců znamená, že se nemusíte trápit jednotlivými pravidly jednotlivých výrobců (liší se opravdu hodně), ale jednoduše můžete kdykoliv v 24 měsíční lhůtě produkt reklamovat.

Pokud chcete reklamovat produkt, chtěli bychom od Vás, abyste vyfotili alespoň 3 snímky produktu a poslali nám je jako dokumentaci. Díky tomuto kroku můžeme celý proces urychlit a to tak, že na základě zaslaných fotek promyslíme další kroky namísto posílání produktu tam a zpět. Budete vždy potřebovat 3 snímky, nejlépe dobře zaostřené.

  • 1 x Snímek spodku desky koloběžky (Spodek)
  • 1 x Snímek koloběžky ze strany (Celá koloběžka)
  • 1-3 x Snímky defektu, nechte někoho ukázat prstem pro upřesnění, kde je problém.

Můžete nám samozřejmě zaslat produkt rovnou zpět, ale na své vlastní náklady. Náklady proplatíme pouze v případě, pokud reklamaci uznáme a dohodneme se spolu na dalším postupu.

Pamatujte, že každá koloběžka se může rozbít, životnost koloběžky je na 100% určena použitím a údržbou produktu.

Běžte na Reklamaci koleček koloběžky (Konkrétně pro kolečka)
Běžte na Reklamaci desek koloběžky (Konkrétně pro desky)
Běžte na Vysvětlivy u trikových koloběžek.