Obchodní podmínky
Následující obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží a služeb v České republice.
SkatePro.cz vlastní a provozuje:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.cz
Tel: 588 080 066
Daňové identifikační číslo: DK28853866
CVR: DK28853866
Již nejsme plátci DPH v Česko, ale místo toho přiznáváme a platíme DPH prostřednictvím systému OSS v Dánsko. Pro více informací navštivte tyto stránky webu EU. Informace o našem firemním rejstříku naleznete zde: CVR
Objednání a platba
- Pokud se v objednávkách vyskytne tisková chyba, chyba v informaci o skladové dostupnosti zboží nebo chyba ocenění zboží, budeme vás o tom informovat prostřednictvím e-mailu.
- Pokud si objednáte z jakékoli adresy na území Evropské unie, platí následující: Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH 21 %.
- Před dokončením objednávky budete požádáni o souhlas s našimi obchodními podmínkami. Kopii s těmito podmínkami najdete připojenou k e-mailu s potvrzením objednávky.
- Ve SkatePro si mohou objednat pouze zletilé osoby. Nezletilí si mohou objednat zboží pouze se souhlasem rodičů nebo zákonného opatrovníka.
- Fakturovaná částka vám bude účtována až v okamžiku potvrzení/odeslání vaší objednávky. Akceptujeme následující platební metody:
- Všechny hlavní kreditní karty
- PayPal
- Klarna platba později
- Financování Klarna
Možnosti plateb Pay later a Financing jsou nabízeny ve spolupráci s Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko. Další informace a uživatelské podmínky Klarny najdete zde. Obecné informace o společnosti Klarna najdete zde. S vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu s platnými zákony o ochraně osobních údajů a v souladu s informacemi uvedenými v prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Klarna.
Doprava
2-3 pracovní dny, pokud jsou všechny položky z objednávky na skladě.
V případě poškozených nebo nedoručených zásilek.
Nezapomeňte si po obdržení zboží prohlédnout, abyste mohli případné problémy nebo vady co nejdříve nahlásit společnosti SkatePro. Pokud jsou na vnější straně zásilky viditelná poškození nebo pokud ji přepravní společnost přelepila páskou, oznamte to prosím řidiči nebo pracovníkovi zásilkové služby, jakmile zásilku obdržíte. Krátce poté se obraťte na společnost SkatePro s fotografiemi poškození.
Pokud zásilka nedorazila podle očekávání, nahlaste to prosím společnosti SkatePro co nejdříve po předpokládaném datu doručení.
Právo na odstoupení
Produkty je možné vrátit ve lhůtě 365 dnů od přijetí objednávky.
- Každý zákazník má dle zákona o ochraně spotřebitele právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od nákupu.
- SkatePro svým zákazníkům nabízí možnost vrátit zboží ve lhůtě až 365 dní od nákupu. Vrácené zboží musí být ve stejném stavu a množství, v jakém bylo zakoupeno.
Zboží lze vrátit následujícími způsoby
- Prostřednictvím našeho systému Snadné vrácení
- Vrácení zboží svépomocí, tj. zákazníkem
Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete vrátit zakoupený produkt, doporučujeme vám usnadnit si celý proces a využít náš online systém Snadné vrácení. V tomto systému vracené zboží jednoduše zaregistrujete a můžete si objednat jeden z našich štítků pro vrácení. Tuto možnost můžete samozřejmě také odmítnout a zařídit dopravu svépomocí. Pro obě metody návratu zboží ovšem platí, že za produkt je zodpovědný zákazník, a to od chvíle jeho doručení až po navrácení k nám.
Vezměte prosím na vědomí, že SkatePro nemůže kompenzovat náklady na dopravu spojené s vrácením zboží svépomocí. Pokud se rozhodnete vrátit zboží svépomocí, je také velmi důležité přiložit číslo objednávky a informovat nás o vrácení e-mailem. Když vracené zboží zaregistrujete online, e-mail není nutné zasílat. Dále můžete použít náš standardní formulář pro vrácení zboží a přiložit ho ke vrácenému zboží.
PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY NENABÍZÍME NA NÁSLEDUJÍCÍ PRODUKTY:
- Služby a zboží vyrobené na přání nebo přizpůsobené individuálním požadavkům spotřebitele, a to, pokud byl již zahájen proces výroby produktu nebo jeho adaptace. Toto ustanovení je ovšem platné pouze tehdy, pokud jste společnosti SkatePro dali svůj souhlas se zahájením procesu výroby/adaptace předtím, než vypršelo právo na odstoupení od smlouvy.
- Rekreační aktivity, včetně zábavních nebo sportovních akcí, pokud je ve smlouvě uveden konkrétní den nebo lhůta, ve které bude daná služba vykonávána.
Vrácení fakturované částky
Pokud si svůj nákup rozmyslíte a chcete, aby vám byla vrácena celá vyfakturována částka, je třeba vrátit všechny zakoupené produkty ve stejném stavu, v jakém vám byly doručeny. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, ověříme ho a poté vám zašleme příslušnou částku prostřednictvím stejné platební metody, která byla použita k uhrazení vaší objednávky. Pokud jste například zaplatili kreditní kartou, částka bude vrácena na účet této kreditní karty.
Pro dárkové karty platí následující:
- Při vrácení nepoužité dárkové karty vrátíme částku ve výši dárkové karty.
- Pokud jste zaplatili dárkovou kartou a vrátili jste zboží, dostanete novou dárkovou kartu.
- Pokud jste částečně zaplatili dárkovou kartou a následně zboží vratili, obdržíte stejnou částku zpět na váš SkatePro kredit. Zbývající částka bude vrácena prostřednictvím původního způsobu platby.
Jsme oprávněni počkat s vrácením vyfakturované částky až do obdržení vámi vráceného zboží, abychom mohli ověřit jeho stav.
STAV VRÁCENÉHO ZBOŽÍ PŘI UPLATŇOVÁNÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Nesete odpovědnost za zničení nebo případné snížení hodnoty výrobku, pokud byl výrobek použit jiným způsobem než takovým, který je nutný k seznámení se s povahou a fyzickými vlastnostmi produktu. Pokud byl výrobek používán více, než je popsáno výše, považujeme produkt za používaný. To znamená, že v případě vrácení produktu zpětnou úhradu fakturované částky neprovedeme nebo vrátíme jen část fakturované částky - v závislosti na odhadované tržní hodnotě výrobku.
Chcete-li využít své právo na odstoupení od smlouvy bez použití služby zpáteční přepravy poskytované naší společností, musíte odeslat zboží na adresu:
SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Dánsko
Garance nejnižší ceny
NABÍZÍME DOROVNÁNÍ CEN NAŠÍ KONKURENCE PŘI SPLNĚNÍ NÁSLEDUJÍCÍCH PODMÍNEK:
- Výrobek musí mít shodné vlastnosti, velikost, barvu a specifikace.
- Výrobek na webových stránkách konkurenta musí být skladem a dostupný pro přímou objednávku na vaši dodací adresu.
- Při porovnávání cen se zohlední doprava, poplatky za doručení a příslušné daně, které mohou být uplatněny na webových stránkách konkurence. To znamená: pokud výrobek stojí na webových stránkách konkurenta Kč 100 a poštovné je navíc Kč 30, bude dorovnání činit až Kč 130.
- Shoda cen je k dispozici pouze před nákupem.
- Rozdíl v ceně musí být značný a minimálně Kč 125.
- Stránky konkurenta jsou založeny na Česká republika.
- Nemůžeme porovnávat ceny zboží ve výprodeji - to zahrnuje nabídky pro konkrétní klienty, poukázky a/nebo jednorázové akce nabízené konkurencí, všeobecné výprodeje nebo sezónní výprodeje (např. Cyber Monday, Singles' Day, Black Friday, Vánoce atd.).
- Položka, které se cenová shoda týká, nesmí být určena k dalšímu prodeji a výše nákupu nesmí být omezena.
- Konkurent není aukční web, jako je eBay, ani web, který nabízí prodej prostřednictvím prodejců třetích stran, jako je Amazon.
- Váš požadavek na cenovou shodu se netýká položek na zvláštní objednávku/drop-ship.
- Srovnáváme pouze ceny produktů, nikoli služeb, jako je doprava, montáž nebo dílenská manipulace. To znamená: pokud je cena výrobku v našem obchodě nižší, ale náklady na dopravu jsou vyšší, nedoplňujeme celou cenu.
- Shodnou cenu nelze kombinovat s jinými akcemi nebo slevami.
Dorovnání cen podléhá ověření personálu a každý případ je posuzován individuálně. Vyhrazujeme si právo odmítnout dorovnat cenu. Přečtěte si více o našich zásadách pro dorovnání cen zde.
Reklamace
Podle dánského zákona o prodeji zboží máte právo reklamovat zboží v průběhu 24 měsíců. Toto právo se vztahuje na všechny výrobky a znamená, že zákazník může reklamovat nedostatky produktů, které byly přítomny v době doručení výrobku. Je však důležité, aby tyto nedostatky nebyly způsobeny nesprávným používáním produktu nebo jiným nesprávným zacházením s produktem, které mohlo vézt k jeho znehodnocení. Pokud vám bude reklamace uznána, produkt vám bude opraven nebo vyměněn, v některých případech vám mohou být vráceny peníze nebo snížena cena zboží. Konečné řešení závisí na specifické situaci a na odborném ohodnocení společnosti SkatePro.
Reklamaci jste povinni oznámit v přiměřené době po nalezení závady. Reklamace ve lhůtě dvou měsíců jsou vždy považovány za včasné. Náklady na přepravu reklamovaného zboží uhradí naše firma, ale pouze pokud se s námi předem dohodnete o způsobu přepravy.
Aby bylo možné posoudit nárok na reklamaci, potřebujeme zhodnotit stav konkrétního produktu. Chcete-li uplatnit nárok na reklamaci, postupujte jednou z následujících metod:
- Ve většině případů jsme schopni vyhodnotit nárok na reklamaci, aniž by bylo nutné nám dané zboží zaslat. Rozhodnutí o posouzení problému nejrychleji získáte, pokud nám zašlete e-mail s popisem vady a detailními fotkami vady.
- Odeslání výrobku spolu s podrobným popisem vady výrobku, včetně příčiny poškození.
Pokud vracíte zboží, pak vás zdvořile žádáme o vyplnění formuláře o vrácení online. Pokud se rozhodnete vrátit zboží svépomocí, je také velmi důležité přiložit číslo objednávky a informovat nás o vrácení e-mailem. Chcete-li vrátit výrobek bez použití některé z našich dopravních služeb, pokryjeme pouze náklady za nejlevnější možnost zpáteční dopravy, a jen pokud bude reklamace uznána za oprávněnou. Upozorňujeme, že za stav výrobku během přepravy ručíte vy, a to od okamžiku odeslání až do okamžiku doručení do SkatePro. Proto se ujistěte, že je zboží bezpečně zabaleno.
Ochrana osobních údajů při nákupu
V souvislosti s vaším nákupem na našich webových stránkách shromažďujeme osobní údaje. Upozorňujeme, že používáním webové stránky souhlasíte s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Tento web také používá soubory cookies. Prohlížením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Informace o řešení sporů
V případě stížnosti můžete použít portál Evropské komise pro řešení sporů online. Tento portál je vhodné znát a používat, pokud jste spotřebitel s pobytem v jiné EU zemi. Stížnost můžete vyplnit zde. Když vyplňujete stížnost, prosím uvedte náš email: email@skatepro.cz
Ostatní
Všechny nákupy na našich webových stránkách jsou prováděny v češtině. Informace o předchozích objednávkách najdete po přihlášení ke svému účtu (v horní části našich webových stránkách). Pokud se zaregistrujete na našich webových stránkách, uložíme váš nákupní košík v našem systému. Pokud se nákup přeruší, jeho obsah je odeslán prostřednictvím e-mailu.
Příloha I — standardní formulář pro odstoupení od smlouvy
(Tento formulář by měl být vyplněn a odeslán pouze v případě, že odstupujete od smlouvy)
Adresát: SkatePro ApS
Prohlašuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*) / o poskytnutí těchto služeb (*)
Datum objednání / datum obdržení
Jméno a příjmení spotřebitele
Adresa spotřebitele
Podpis spotřebitele (pouze v případě, že je tento formulář doručen v listinné podobě)
Datum
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte