Zimní výprodej
finální zimní výprodej   -  použijte tento kód WINTER10  -  Klikněte zde
×
Menu

Pomoc a kontakt

Máte otázky ohledně našich produktů? Prohlédněte si naše guides
Zavolejte nám nebo nám napište

Po-Čt 9.00-17.00 (17:00-22:00 zákaznický servis v anglickém jazyce)
Pá 09.00-16.00

Tel 588 080 066. Napište nám na nebo použijte tento formulář:

Celé jméno
Email: *
Předmět:
Dotaz: *
* Povinná informace

Potvrdit

Účet a objednávky

Chci změnit svou dodací adresu

Pokud objednávka ještě nebyla odeslaná, můžeme stále ještě změnit vaši dodací adresu. Pošlete nám prosím e-mail na naši adresu: .

Chci změnit svůj e-mail nebo telefonní číslo

Bohužel prozatím není možné změnit e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, pokud jste už zadali a potvrdili objednávku.

Aktuální stav objednávky

Aktuální stav vaší objednávky si můžete zobrazit na stránce Status objednávky.

Jak mohu uplatnit svou dárkovou kartu?

Pokud máte kód dárkové karty, můžete ho buď přidat do svého účtu SkatePro nebo ho přímo zadat během procesu úhrady vybráním možnosti Uplatnit poukaz/kupón pod částí s výběrem platby.

Jak mohu použít svůj SkatePro kredit?

Přihlaste se do svého účtu SkatePro, abyste získali přístup ke svému kreditu. Když jste přihlášení, můžete zadat objednávku a zvolit úhradu kreditem. Částka vašeho kreditu se automaticky odečte z celkové hodnoty objednávky.

Doprava a doručení

Jak dlouho trvá doručení balíku?

Očekávané datum doručení vám sdělíme v nákupním košíku během zadávání objednávky. Typické lhůty pro doručení najdete také na stránce s informacemi o zásilce.

Proč mám dva odkazy pro sledování zásilky?

Máme dva sklady, jeden v Dánsku a druhý v Belgii. Může se stát, že zasíláme jednu objednávku ze dvou skladů, a v tom případě produkty nebudou odeslné společně a mohou dorazit v různých časech. Pokud tato situace nastane, budeme vás informovat jedním e-mailem, ve kterém najdete vaše odkazy pro sledování zásilek.

Dorazily mi jiné, než objednané produkty

Pošlete nám prosím e-mail s následujícími údaji:

  • číslo vaší objednávky,
  • fotografie produktu, který jste obdrželi,
  • obrázek čárového kódu a/nebo žluté etikety na zadní straně produktu.

Neposílejte prosím produkt okamžitě zpět. Hned poté, co nás kontaktujete, zašleme vám návratový štítek. :)

Doručený produkt je poškozený

Byl váš balík při doručení poškozený? Dopravce ho dodatečně slepoval?

Pokud ano, pošlete nám prosím e-mail s následujícími údaji:

  • číslo vaší objednávky
  • 5 fotografií balíku z různých úhlů, abychom získali informaci o rozsahu škody,
  • popis škody.

V mojí objednávce chybí produkt

Přečtěte si prosím tyto 3 možné scénáře:

1. Poškozený balík

Byl váš balík při doručení poškozený? Byl dodatečně slepovaný dopravcem? Nebo jste pozorovali jiné známky, které by naznačovaly, že se položka mohla ztratit během dopravy?

Pokud ano, pošlete nám prosím e-mail s následujícími údaji:

číslo vaší objednávky,

5 fotografií balíku z různých úhlů, abychom získali informaci o rozsahu škody,

informace o chybějícím produktu.

2. Obdrželi jste dva odkazy pro sledování zásilky?

Máme dva sklady, jeden v Dánsku a druhý v Belgii. Může se stát, že zasíláme jednu objednávku ze dvou skladů, a v tom případě produkty nebudou odeslané společně a mohou dorazit v různých časech. Pokud tato situace nastane, budeme vás informovat jedním e-mailem, ve kterém vám sdělíme vaše odkazy pro sledování zásilek.

3. Nic z výše uvedeného

Pokud balík není poškozený a obdrželi jste pouze jeden odkaz pro sledování zásilky, pak nás prosím kontaktujte.

Vrácení zboží a reklamace

Jak mohu vrátit svou objednávku?

Chcete vrátit zboží? Není problém! Postarali jsme se, aby to bylo pro vás co nejjednodušší. Vrácení zboží pro SkatePro můžete snadno zaregistrovat online a objednat si návratový štítek pro místního přepravce balíků.

Mohu vrátit jakýkoli produkt?

Ne. Některé produkty, které si u nás můžete objednat, není možné vrátit. Jedná se o zboží, které bylo jakýmkoli způsobem upravené nebo změněné na zakázku. Další informace najdete zde: Výjimky z práva na odstoupení

Mohu vyměnit produkt?

Zboží nám můžete jednoduše vrátit a vytvořit objednávku na nové zboží, které požadujete na výměnu. Jakmile obdržíme vaši zásilku, zpracujeme vrácení zaplacené částky a po dokončení refundace vám zašleme zprávu.

Jaká je lhůta pro vrácení produktu?

Ve SkatePro můžete své produkty vrátit ve lhůtě 365 dnů.

Jak můžu reklamovat produkt?

Nalezli jste vzhledovou nebo funkční vadu na zakoupeném produktu? Neposílejte prosím produkt okamžitě zpátky.

Přečtěte si našeho průvodce reklamaci a kontaktujte nás, protože ve většině případů je možné problém vyřešit, aniž by bylo třeba posílat produkty tam a zpátky.

 
SkatePro
Ochrana osobních údajů Cookies Obchodní podmínky